Huishoudelijk reglement

Geldigheid

Met het aannemen van een lidmaatschap bij Muay Thai Nijkerk, wordt tevens kennis genomen en akkoord gevonden om de huisreglement op te volgen. Ieder lid heeft daarmee aangegeven de huisreglement op te zullen volgen. Hier kan ten allen tijden door Muay Thai Nijkerk aan gerefereerd worden.

Reglement

Sporten bij Muay Thai Nijkerk staat voor een sportieve en leuke kickboks beleving. Om het bezoek aan onze sportvereniging voor iedereen plezierig te maken en te houden, hanteert Muay Thai Nijkerk de volgende huisregels:

• De trainingsruimte wordt enkel op blote voeten betreden; dit houdt in dat de nagels kort zijn i.v.m. het aanbrengen van schade bij elkaar en op de trainingsmat.
  • Schone en correcte sportkleding is verplicht; was/reinig ook regelmatig je scheenbeschermers en je handschoenen.
  • Mobiele telefoons zijn niet toegelaten op de mat tijdens het trainen.
  • Het gebruik van en de handel in verdovende middelen is verboden. Indien dit het geval blijkt te zijn,
    mag Muay Thai Nijkerk de lidmaatschap met onmiddellijke ingang eenzijdig verbreken en de toegang
    tot het verenigingsgebouw ontzeggen voor zo lang zij dat wenst.
  • Roken en het nuttigen van alcohol is niet toegestaan in de trainingsruimte.
  • Etenswaren zijn niet toegestaan in de trainingsruimte.
  • Alleen afsluitbare drinkbekers zoals bidons mogen in de trainingsruimte gebruikt worden.
  • Deelname aan trainingen gebeurt op eigen verantwoordelijkheid, Muay Thai Nijkerk kan niet
    aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade en blessures.
    Tevens vul je ook de gezondheidsverklaring volledig in.
  • Muay Thai Nijkerk kan niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies, diefstal en/of ongevallen in en
    om de sportschool.
  • Disrespectvol gedrag jegens trainers en/of medesporters wordt in geen enkel geval getolereerd. Bij
    herhaaldelijke aanmaningen is het Muay Thai Nijkerk toegestaan passende sancties op te leggen, zoals in een uiterst geval de lidmaatschap met onmiddellijke ingang eenzijdig te verbreken en de toegang tot het verenigingsgebouw te ontzeggen voor zo lang zij dat wenst.
  • Respecteer en draag zorg voor de accommodatie, gerief en toestellen.
  • Er worden geen juwelen/piercings gedragen op de trainingsmat, dit om ernstige letsels te voorkomen
    zowel bij jezelf als bij een ander. Je kan je piercings afplakken indien deze er niet uit gaan.
  • Voor de Personal Training dien je op voorhand een afspraak te maken op de aangeduide dagen en uren wanneer je aanwezig zult zijn; dit kan telefonisch of via email.

Het handelen in strijd met deze regels kan eenzijdige intrekking van lidmaatschap tot gevolg hebben, zonder restitutie van contributie.

Muay Thai Nijkerk streeft er ten allen tijden naar om een prettige en vriendschappelijke sfeer te creëren voor iedereen. Samen zijn we een vereniging en samen waarderen we ons droom. Dit kan alleen behaald worden als we het ‘met z’n allen doen’. Muay Thai Nijkerk zal ten allen tijden trachten om de interactie te zoeken en te handelen vanuit die gedachten.

Namens het bestuur Muay Thai Nijkerk